آب تصفیه فروشی تهرانی

فروش آب تصفیه کن های ایرانی با کیفیت در تهران و حومه

آب تصفیه فروشی تهرانی

فروش آب تصفیه کن های ایرانی با کیفیت در تهران و حومه

  • ۰
  • ۰

کیفیت آبی که به خانه های ما می رسد راضی کننده نیست. اگرچه فیلترهای آب خانگی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ، اما این موضوع هنوز برای اکثر مردم کاملاً نامشخص است. در این مقاله ، به زبان در دسترس روشهای تصفیه آب در خانه را توضیح خواهم داد.

هنگام تعویض پنجره ها ، تعمیرات دیگر معمولاً انجام می شود. زمان خوبی است تا به فکر حل مشکل تصفیه آب در خانه باشید. فیلترها و سیستم های با کیفیت برای تصفیه و تصفیه آب از تولید کنندگان مشهور اروپایی با قیمت های مقرون به صرفه در بازار بلغارستان ارائه می شود.

فیلترهای آب رسانی

فیلترهای مکانیکی متداول و پرمصرف ، که به فیلترهای آب نیز معروف هستند. این فیلترها مستقیماً روی لوله آب نصب می شوند و آب را از شن ، کدورت ، تکه های زنگ جدا شده از لوله های قدیمی آب و هرگونه ذرات جامد حل نشده در آب تصفیه می کنند. فیلترهای مکانیکی می توانند یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد باشند. آنها ارزانترین فیلترها هستند و قیمت آنها از 3 لوا شروع می شود. بسته به میزان آلودگی آب ، می توان یک یا چند فیلتر از این دست را نصب کرد که در ستون های فیلتر قرار می گیرند.عکس ستونهای فیلتر را نشان می دهد که روی لوله آب نصب شده اند.

سیستم های جدول آب

یکی دیگر از جنبه های مهم تصفیه آب در خانه تأمین آب تمیز برای نیازهای آشامیدنی هر خانواده است. سیستم های تصفیه آب آشامیدنیدر زیر سینک آشپزخانه نصب شده و آب شیر را تا حدی آب سفره خوشمزه و قابل آشامیدن تصفیه می کنند. این سیستم ها شامل چندین فیلتر هستند که به طور خاص برای تصفیه آب آشامیدنی انتخاب شده اند و آلودگی های بسیار مضر برای بدن انسان را از آب خارج می کنند. آب تمیز از یک باتری جداگانه ریخته می شود ، که استفاده از این سیستم ها را بسیار راحت و بهداشتی می کند. قیمت 1 لیتر آب خالص سفره از 1 تا 4 استوتینکی است. تعمیر و نگهداری سیستم ها ارزان است ، مواد مصرفی سالانه از 70 تا 120 BGN قیمت دارند. فیلترها هر 6 ماه تعویض می شوند. یک امتیاز اضافی برای سیستم های آب آشامیدنی این است که می توان مقداری از آب تمیز میز را به یخ ساز یخچال هدایت کرد.

عکس نشان دهنده:


سیستم غشاilla مویرگی Aquafilter Europe Excito Wave • سیستم اسمز معکوس Aquafilter Europe

انواع مختلفی از سیستم های آب آشامیدنی وجود دارد. بهترین کیفیت سیستم هایی با غشای مویرگی و آنهایی که غشاm اسمز معکوس دارند.

سیستم های غشای مویرگی ارزان تر (BGN 150 - 170) هستند و آب را در زمان واقعی تصفیه می کنند. سیستم های خوب علاوه بر غشای مویرگی شامل یک فیلتر مکانیکی ، یک فیلتر کربن با کربن فعال ، یک فیلتر نرم کننده و برخی دیگر از اجزای تصفیه کننده تایید شده برای تماس با آب آشامیدنی است.

سیستم های اسمز معکوس کمی گران ترند (240 - 400 BGN) اما دقیقاً با تصفیه آب آشامیدنی سروکار دارند که با استفاده از فناوری اعمال شده تعیین می شود. در این سیستم ها ، قسمت اساسی غشای اسمز معکوس است که از طریق آن فقط آب خالص فیلتر می شود و بخشی از آب همراه با آلاینده ها به فاضلاب تخلیه می شود. از آنجا که تصفیه اسمز معکوس روندی آهسته و دقیق است ، آب سفره کاملا خالصی که از غشا the عبور می کند در یک مخزن مخصوص جمع می شود.

سیستم های اسمز معکوس شامل پیش فیلترهایی هستند که آب را برای غشا آماده می کنند و پس از فیلترهایی که خصوصیات آب تصفیه شده توسط غشا را بهبود می بخشد.

سیستم های تصفیه آب آشامیدنی ارائه شده توسط Pavirani EOOD در لهستان ، در شهر لودز توسط Aquafilter Europe تولید می شوند و دارای تمام گواهینامه های لازم برای تصفیه آب برای مصارف آشامیدنی هستند. فیلترها و قطعات یدکی برای همه سیستم ها ارائه شده است. قیمت سیستم ها شامل همه موارد لازم برای نصب است.

چرا تصفیه آب آشامیدنی در خانه بهتر است؟

• راحت تر حمل بطری و لوله های سنگین آب وقت گیر و خسته کننده است.
• ارزان تر قیمت آب بطری چند برابر قیمت آب تصفیه شده با سیستم خانگی است.
• ایمن تر با تعویض به موقع فیلترها ، که کاربر کنترل می کند ، خلوص آب تضمین می شود.
• سازگار با محیط زیست. بطری های پلاستیکی دست دوم را دور نریزید.
• امن تر. بطری های پلاستیکی می توانند مواد مضر منتشر کنند.

نرم کننده آب نرم

آب سخت تعدادی دشواری ایجاد می کند. این ترازو بر روی بخاری های ماشین لباسشویی رسوب می کند ، دیگ بخار باعث مسدود شدن نازل دستگاه های قهوه می شود. لکه های آهکی کثیف و دشوار بر روی کاشی ها ، دوش ها ، شیرهای آب و تمام سطوحی که با آب آهک در تماس هستند تشکیل می شود.

دستگاههایی برای نرم کردن آب با رزین تبادل یونی راه حلی کارآمد برای حل مشکل آب سخت ارائه می دهند. آنها در ورودی سیستم آبرسانی نصب می شوند و آب نرم را در کل تأسیسات آبرسانی تضمین می کنند. فروشگاه آنلاین Pavirani Ltd. نرم افزارهای خانگی برای آب سخت را هم برای آپارتمان های بسیار کوچک و هم برای خانه های بزرگ ارائه می دهد. این دستگاه ها جمع و جور هستند ، فضای زیادی را اشغال نمی کنند و قیمت آنها از 760 BGN شروع می شود. برنامه نویس اتوماتیک کل روند نرم شدن آب را کنترل و کنترل می کند.

یونیزه کننده های آب قلیایی

در یونیزرها ، آب مستعد الکترولیز است. اگرچه رایج ترین نام یونیزه کننده های آب قلیایی ، قلیایی بودن آب است ، اما pH آن چندان مهم نیست. مفیدترین خاصیت آب حاصل از ionizer ، خاصیت آنتی اکسیدانی است - ORP منفی ، به این معنی که این آب به بدن در مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند. یکی دیگر از شاخص های مهم ، ساختار میکروخطی آب قلیایی تصفیه شده با یونیزر است. تعدادی تحقیق وجود دارد که اثرات مفید آب یونیزه را اثبات می کند. در ایتالیا ، یونیزرهای آب به عنوان یک وسیله پزشکی شناخته می شوند ، در کره نیز همین مورد وجود دارد.

فیلترها ، دستگاه ها و سیستم های تصفیه آب توسط Pavirani EOOD ارائه می شود با قیمت های مقرون به صرفه و از تولید کنندگان تایید شده.

نویسنده: آنا نیکولووا

لینکدین

  • ۹۹/۱۱/۱۹
  • احمد تهرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی